Jezik / Lingua

sreda, 19. april 2017

Kako prihraniti 600 € za dopust

Že kar nekaj časa iščemo primerno destinacijo za naše poletno destinacijo, vendar naju nič ni 100% prepričalo. 

Prejšnji teden pa zagledam ponudbo za otok Samos v neki turistični agenciji, kjer nas bi prišlo v Suit sobi all-inclusive ca.1.600 € za vse tri skupaj v najvišji sezoni. Ker se mi je cena zdela dokaj ugodna sem že skoraj rezervirala. V agenciji so mi povedali, da so ta tip sobe že prodali, vendar naj bi mi naknadno javili, če se da kaj urediti.

Medtem, ko čakam na njihov odgovor, pa izbrskam akcijo letalske družbe Volotea, kjer so bile letalske karte za vse tri iz Benetk na otok Samos samo 200 €. Ker ima Volotea možnost blokade cene za naslednjih 72 ur, sem še v istem trenutku rezervirala termin in blokirala karte. Na domači internetni strani hotela, ki ga je ponujala tudi slovenska agencija, sem našla redno ceno hotela z all inclusive varjanto za 800 €, s  plačilom na licu mesta in z možnostjo brezplačne stornacije hotela do zadnjega dne pred odhodom.

Torej nas bodo prišle grške počitnice kar 600 € manj kot pri slovenski agenciji. Razlika v paketu pri agenciji in samoorganizaciji rezervacije letalski karti + hotel s popolnoma enakimi uslugami ter v istem terminu julij/avgust, je samo v tem, da je odhodno letališče Benetke namesto Ljubljana. To pa ne more upravičiti razliko 600 € v ceni, kajne?


*Samos - slika vzeta iz interneta



Ni komentarjev:

Objavite komentar