Jezik / Lingua

sreda, 6. april 2016

Teroristični napadi in potovanja

Zadnje čase se pojavlja med ljudmi nešteto ugibanj in vprašanj ali je sploh varno kam iti na potovanja. Pred dnevi sem zasledila prav vprašanje, če je varno potovati v Istanbul. Vsi so na dolgo in široko razlagali, da je Istanbul varno mesto, da so se nekateri ravnokar vrnili iz Istanbula in, da je vse pod kontrolo. Skratka nobene panike.... in, kot nalašč še isti dan odjekne nova grozljiva novica o novem terorističnem napadu prav v Istanbulu na ulici, kjer je po navadi polno turistov.

Moje osebno mnenje je, da te lahko doleti tak napad kjerkoli in potovanjem se ne bom izogibala zaradi par norcev, ki vzbujajo strah in trepet. Je pa tudi res, da jaz osebno v teh časih Istanbula ne bi obiskala. Zakaj bi rinila tja, kjer je potencial za teroristični napad velik? Mesto Istanbul kot tudi celotna Turčija, Egipt, Tunizija in podobni, lahko malo počakajo na naš obisk. Ponovno jih bomo obiskali, ko bodo postale spet varne države za nas turiste.

Vsekakor je ogromno destinacij, ki so varne, vsaj navzven in imajo nizko možnost terorističnih napadov. Seveda se lahko taki in drugačni napadi zgodijo povsod po svetu, tudi na najbolj varni točki, vendar tukaj nimamo vpliva.

Mi bomo še vedno potovali, vendar, kot sem že rekla države, ki so trenutno na seznamu teroristov, nas bodo malo počakale in medtem bomo raje odpotovali kam drugam.

Ni komentarjev:

Objavite komentar