Jezik / Lingua

sreda, 27. januar 2016

Barcelona

Tokrat sva hčerko pustila pri noni in se odpravila na raziskovanje Barcelone. Rezervirala sva let Trst-Barcelona-Trst z RyanAir, ki je imel, kot vedno skoraj 3 urno zamudo. Zamude letalskih družb enostavno vzamemo v zakup, saj so to del potovanja in nam nikoli ne pokvarijo dobre volje. Pač, nekatere letalske družbe si to pogosto privoščijo, druge pač ne.

V Barcelono na letališče El Prat sva priletela pozno popoldne in se z avtobusom odpravila do centra mesta. Vožnja je bila kratka in avtobus je imel postajališče skoraj pred hotelom.
Izbrala sva butični hotel Soho, ki se nahaja samo nekaj minut hoje od glavne mestne ulice La Rambla. Hotel je moderno opremljen in na strehi ima bar z manjšim bazenom, ki ga lahko gostje uporabljajo v toplejših mesecih. V ceno je bil vključen tudi zajtrk, ki je bil zelo raznovrsten in resnično odličen.

Prvi večer, ko sva se odpravljala na prvo raziskovanje po mestu, naju je pošteno premočilo, ker se je oblak tako rekoč odtrgal in smo morali vedriti celo uro, da se je nevihta končala.

Drugi dan sva se odpravila že zelo zgodaj in prehodila ogromno. Poleg glavnih turističnih atrakcij, sem morala pregledati še vrsto trgovin in na koncu dneva sva bila kot zombija, ko sva se odpravljala nazaj proti hotelu. Vse naju je bolelo....

Naslednji dan pa sva se odločila za avtobusno vožnjo po Barcelono. Kupila sva karto za avtobus Hop on hop off, ki je bila sicer za moje pojme kar draga, ampak vsaj tako sva videla še številne druge znamenitosti, ki niso prav v središču mesta. Na razpolago sva imela samo tri dni in za obisk Barcelone je to resnično premalo.

Barcelona je znana tudi po svoji mestni tržnici Boqueria, ki je obvezna tapa vsakega turista. Tam ti postrežejo s sveže pripravljenimi, predvsem morskimi jedmi, sveže iztisnjenimi sokovi iz tropskega sadja ali pa narezano sadje. Stojnice na tržnici se kar šibijo pod težo svežega raznobarvnega tropskega sadja in zelenjave, ki je prava paša za oči.

Seveda ob obisku Barcelone ne smete izpustiti tudi njihovih Tapas, ki jih strežejo v številnih restavracijah.
Kot vedno se je tudi tokrat sladko potepanje po ulicah Barcelone prehitro končalo. Tudi to mesto je vredno večkratnega obiska, zato smo si zadali cilj, da Barcelono naslednjič obiščemo z najino hčerko.